Een gastvrij gevoel, de mooie meubels, strak sanitair, accessoires en kleuren en stoffen zijn allemaal erg belangrijk voor het interieur van een hotel. De kamers en sanitaire ruimtes in het appartementencomplex van het hotel zijn voor de renovatie compleet gestript. “Eerst zaten hier keukens in”, aldus Olav. “Wij hebben in het hotel een leuk restaurant. Dus kozen we in deze Junior Suites voor meer comfortbeleving door het creëren van meer ruimte en luxe in de badkamer.”
Dubbele douche
Zo is de badkamer uitgerust met een dubbele regendouche en een thermostaatkraan van Grohe die design aan kwaliteit koppelt. “Met twee regendouches mag een waterdrukverhoger in de installatie zeker niet ontbreken”, lacht Olav. De geïntegreerde douchegoot is zo onopvallend, dat je hem bijna niet ziet. Wie zich even terugtrekt op het toilet ervaart ook hier het comfort waarmee Olav zijn gasten zo graag verwent. “Ik zag op de beurs de contactloos te bedienen douche-wc van Geberit. Dit past helemaal in ons comfortabel huiskamergevoel, weg van thuis.” Hij vindt het erg prettig dat sanitairfabrikanten meedenken in de toepassingen van het sanitair. “Ze spelen er praktisch op in, bijvoorbeeld het in te stellen aantal liter water per spoelbeurt van het toilet.”
Juiste keuzes met Wasco
“We bestellen bij Wasco. Zij helpen ons door zaken uit te zoeken. Daar heb je als ondernemer gewoon geen tijd voor. Met hun kennis maken wij de juiste keuzes.”
Meer lezen over waterkwaliteit?