Beheer op afstand: update december 2022
16/12/2022
Door het beheer van cv-ketels (en t.z.t. ook warmtepompen) op afstand te doen hou jij regie over jouw werkschema. Zo kun jij op afstand zien of er onderhoud nodig is bij je klant en krijg je meteen een melding als er storingen zijn. Door op het juiste moment preventief onderhoud uit te voeren voorkom je dat je terug moet voor een storing. Dat levert tijdsbesparing op voor jou en meer zekerheid en voordelen voor je klant.
Het platform voor Beheer op afstand is constant in ontwikkeling, zodat het aan jouw wensen blijft voldoen. We houden je graag op de hoogte van de mogelijkheden en de recentste ontwikkelingen.
Update december 2022
Tips
• Meldingen instellen
In het Insmart dashboard zijn meldingen in te stellen voor waterdruk, notificaties en noodzaak voor onderhoud. De grenswaarden voor deze meldingen bepaal je zelf. Wij kunnen jou hierin adviseren. De meldingen worden doorgegeven naar het e-mailadres van jouw serviceafdeling of de serviceplanner. We leggen het je uit in een korte video: https://youtu.be/iPZk7FbmiaA
• Logboek
Het logboek in het Insmart dashboard, zichtbaar in het eerste tabblad, bevat alle meldingen. Zo zie je snel en makkelijk wat er met de ketel is gebeurd voordat je met een onderhoudsbeurt begint en kun je gericht onderhoud plegen.
• Dashboard
Het dashboard kent een downloadfunctie. Voor de serviceplanner een eenvoudige manier om de ketels te detecteren die een onderhoudsbeurt nodig hebben.
• Grafieken
In de grafieken van een ketel wordt bij de meeste ketels de aanvoer en retourtemperatuur getoond, hiermee kun je analyseren of het afgiftesysteem goed werkt en of het nodig is waterzijdig in te regelen.
Binnenkort
• Pagina met inzicht voor de consument, zoals het aantal uren gebruik van warm water en cv.
• Meer waarschuwingsmeldingen en bespaartips
Lees meer over alle voordelen van beheer op afstand!